2013. május 28., kedd

Nike Vomero 5 - aktív szellőzéssel




4 megjegyzés:

  1. Azért egy Nike futócipőtől rendeltetés szerű használat mellett nem ezt várná az ember..
    Köszi a képet.

    VálaszTörlés
  2. Tegnap végre volt a lábamon LunarGlide 4 cipő, abból is két féle, egy Shild-es és egy normál. A Shild-esnél a lábujjamhoz hozzá ért a felső anyag, míg a normál esetében nem. Viseletre nagyon könnyű és puha cipők, viszont amit én hiányoltam bennük az a sarok körüli támasz. Legalább is a Vomero esetében sokkal határozottabb a sarok körülölelése - persze mindez csak szubjektív vélemény. Ja és persze lemaradtam egy akcióról ahol 25000 volt a cipő és ennyiért szuper lett volna, viszont 35 ezeret nem adok ki érte. Nagyon komolyan gondolkodom az Asics cipőn.

    VálaszTörlés
  3. Úgy néz ki ha jövő hétig nem találok jobbat/mást akkor Lunar lesz majd,bár én még ennyire nem olvastam utána,nem igazán tudom mi a különbség shield-es meg a normál között.
    Az is elgondolkoztató hogy a nagy futók szinte mind Asicst használnak...csak nem lehet annyira rossz.

    Találtál már jó boltot kecskeméten?
    Én is amit vettem cipőt otthon pestig mentem érte

    VálaszTörlés
  4. Cipőt Bp-en fogok venni az outletben Biatorbágyon, de lehet, hogy a végén csak próbálok itthon és Angliából rendelek a startfitness oldalról.

    VálaszTörlés