2013. május 22., szerda

8 kili - magam sem hiszem

Késő délután értem haza. egy óra fűnyírás után éreztem, hogy futnom kell egy keveset. Úgy voltam vele, hogy két napot kihagytam, majd kiderül mi jön össze.
Elindultam a szokásos kis körömön és az első km-nél a Nike+ szörnyű tempót súgott a fülembe. Na ha ilyen lassan megy a futás, térjünk át a jó kis pulzus kontrollos edzésre. Kezdődött a harc az órával, helyesebben a pulzussal, ami a végén egy jókedvű kocogássá alakult. A km-ek pedig csak nőttek....

A végén még egy laza sprint is belefért. 1 óra 6 percet "futottam", ami azért izgalmas mert korábban a 7.33 km-t 1 óra 3 perc alatt teljesítettem szigorú 138-as pulzussal.
Nem vagyok edző, sőt még futó sem, de aki hozzám hasonlóan barátkozik a futással, javaslom, hogy tegyen egy próbát a pulzus kontrollal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése