2013. május 27., hétfő

Néha ez is van... :(

Vannak mélypontok a futásban is.
Nem rég, még lelkendeztem, hogy milyen jól megy, most pedig kedvem sincs elindulni. Szerettem volna hétvégén átlépni a bűvös 10 kilit, de sem az idő, sem a családi programok nem kedveztek a futáshoz.
Tegnap (vasárnap) este párom kérdezte, hogy megyek-e futni - persze öltöztem, de mentálisan nagyon messze voltam.
Össze vissza járt a lábam, nem boldogultam a pulzusommal, hol sok, hol kevés, az órám is hülyéskedett....
Az a gáz, hogy késő este tudok csak elindulni, sokszor nagyon fáradtan a nap végén.
Ja fussak reggel - biztosan jó, mert egyszer már kipróbáltam, de nehezen kelő típus vagyok és hogy egy, vagy másfél órával korábban azaz négy fél öt körül kelljek na neee.
A Nike Vomerom-on is észrevettem, hogy a felsőrésznél a háló alatti szivacs szerű anyag kezd eltűnni ahol hajlik a cipő.
Vegyek egy új cipőt, de milyet? A Vomero új generációit eléggé lehúzzák, a nagy csillapítású cipőre meg szükségem van. Pegazus 29 , Lunarglide 4, vagy Asics Nimbusz. Nem tudom, ráadásul Kecskeméten nincs olyan bolt (!!!) ahol ezeket fel lehetne próbálni. Hiába Hervis, meg Decathlon egy Pegát sem találsz nem hogy Asics Nimbust...
Szóval most kicsit elegem van.
Ez van.

2 megjegyzés:

  1. Na fel ne add,nekem is vannak mélypontok,majd pár nap múlva újra jobban menni fog.
    Ha úgy érzed hogy most nem menne a futás hagyd a fenébe,nekem is volt ilyen 2 hete,csak azért mentem el mert előtte nap már beterveztem,de se kedvem se erőm nem volt hozzá,olyan is lett a futás,kedvtelenül nehezen rossz idővel szenvedtem végig...

    Más,most tervezek majd cipőt venni,és vagy Vomero vagy Lunar volt a terv,Lunar jobb vétel lenne?
    Vomero-val nem teljesen vagy elégedett?Azon kívül amit leírtál van még valami baja?
    Én hosszú távra évekre szeretnék cipőt venni,és ha ilyen akkor meggondolom hogy melyik legyen

    VálaszTörlés

  2. Köszönöm a biztatásod.
    A Vomero-t nagyon szeretem! Ez egy "régi" 5-ös modell. A net-en a vásárlói vélemények szerint a 6-ig volt nagyon jó a cipő a 7-es és 8-as már nagyon merev, és a megint csak vásárlói vélemények szerint a Pegasus 29-es már jobb csillapítású, mint a Vomero. Nagyon szeretnék egy Lunar-t próbálni, mert igen jó akciókat láttam rá és állítólag nagyon jó csillapítású, könnyű cipő.
    A cipőmről fogok feltenni képet.

    VálaszTörlés