2013. április 24., szerda

Pihenőnap kicsit másképp

Hétfőn 6,17km-t sikerült kocognom/gyalogolnom. Az átlag pulzus 147 lett, vagyis nem hajtottam agyon magam.
Kedd pihenőnap....lett volna.
Annyit jár az eszem a K&H futáson, hogy nem bírtam már napközben sem magammal. Le tudom-e futni a 3,4km-t? Pihenés ide, vagy oda ki kell próbálnom magam.
11 éves fiam is velem tartott. 
1,75km-nél szólt, hogy kicsit gyalogoljunk bele! Már én is nagyon sétáltam volna, de a fiam szólt előbb, így apai tekintélyem megmaradt :)
250m gyaloglás után tovább futottunk és befejeztük a távot sőt a fiam az utolsó 50m-en még egy sprintet is nyomott! Én meg levegőért kapkodtam.
A számok:
Táv: 3,49 km
Tempó: 5'55" !!!!!
Kalória: 327
Testsúly este: 88,3kg :)

Nagyon úgy néz ki, hogy meg tudjuk csinálni.
A 8 hetes edzést lehet, hogy félretesszük és a K&H-ra gyúrunk rá. Az elképzelés, hogy 2km futás 2 perc séta 1,5 km futás. Amennyiben ez így megy és a tempó sem esik 6 perc/km alá akkor a sétát rövidítjük.
Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése