2013. április 17., szerda

Célom

Talán a legfontosabb dologról még nem beszéltem, mi is valójában a célom.
Nem egy célom van a futással és az érdekes az, hogy változnak a prioritások.
Amikor elkezdtem akkor a fogyás volt a fő cél, majd az egészségmegőrzés, és végül a helyi futónapon való eredményes szereplés rövidtávon.
Most, hogy kezd tetszeni a futás, változott a sorrend! 
Szeretnék 10 km-t ,akarom mondani futósan 10 kilit lefutni, anélkül, hogy meghalnék (nagyon halkan merem csak leírni a fél maraton szót - de ezt el ne mond senkinek!). Második az egészség és a fogyás a harmadik- mivel ha az első kettő megy a harmadik úgyis meglesz.
Nézegettem a rendezvény naptárakat és szeretnék elindulni a K and H 3.4 km-es futáson. Az én szintemen ez a táv még ultra maratoninak számít, de ha sikerülne elfogadható idővel beérni (na nem dobogóra gondolok, csak ne én legyek az utolsó) az nagyot dobna a futás projekten.
Meglátjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése