2013. április 16., kedd

Kezdés

Nem sokára 42 éves leszek. 42 éves, 92 kg súlyú, körte alakú rendszergazda -gondolom ismerős, láttál már ilyet :).
Eljött az idő, hogy változtassak eltunyult életemen.
Ma már úgyis divatos, kezdjünk el futni! - gondoltam, de a saroknál már ami kb. 100m olyan szinten elfogyott a levegőm, hogy gyalog alig tudtam hazavánszorogni.
Ez a Blog a futásom története lesz, a végén meglátjuk, hogy happy end, vagy tragédia.
Miért is írom ezt az egészet?
Mondhatnám, hogy neked írom, hogy kedvet kapj, kikerülj néhány buktatót ami én megéltem.... blahblahblah.
Igazából elsősorban ezért írom, hogy ezzel kényszerítsem magam a futásra, persze ettől még igaz a fenti mondat is, hogy Neked szól :) .
Szívesen látom véleményed, tapasztalatod, hozzászólásod, javaslatod!

Attila



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam meg a blogod, és nagyon tetszik! Én is futó vagyok, itt a blogom: http://nagybetusfutas.blogspot.hu/
    Drukkolok:D
    fangiojecky

    VálaszTörlés