2013. július 2., kedd

Az új jövevény

Közelgő szülinapom és kilyukadt felsőrészű (amúgy hibátlan) Nike Vomero 5-m kapcsán elhatároztam, hogy új cipőm lesz. Fórum, olvasás, cipő próbák, ár keresgélés.
A Nike outlet-ben felpróbáltam az újabb szériás 7-es Vomero-t. A fórumokon gyakorlatilag csak szidást kapott cipő tényleg nagyon megváltozott. A boltban járkálva hiába kerestem az 5-ös cipőm puha mégis rugalmas érzetét, tényleg elveszett. Persze mind ez csak az 5-ös fényében, amúgy aki nem hordott még ilyet biztosan szeretni fogja. A másik Nike favoritom a Lunarglide 4 volt. A talpa már a régi Vomero puhaságát hozta, de a lábujjamat egyfolytában birizgálta a felső rész. Próbáltam nagyobb méretet, ott is. Nem tudtam eldönteni, hogy ez futás közben mennyire zavaró és nem is ez volt a probléma vele(m). A jobb lábam kifele dől - nem véletlen csámpás a blog címe - a bal nagyon enyhén befele, de inkább semleges. A Lunarglide-ban azt éreztem, hogy picit nyomja a talpam.
Futóbajnok ismerősöm már korábban is mondta, hogy a Nike-t cseréljem le Asics márkára. Igen ám de végignézve az árakat elég drága próbálkozás. A Vomero megfelelője az Asics Nimbus sorozat. Mivel kijött a legújabb Nimbus 15-ös modell a "régi" 14-es cipőket komolyan leárazták - az angoloknál, hozattam hát vele egyet.
Egész délelőtt járkáltam benne és tényleg rendkívül kellemes viselet.
Még valami: hihetetlen könnyű!
Futó tapasztalat majd késöbb... 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése