2014. február 24., hétfő

Na ez a hét tényleg jól sikerült!

Az időjárástól kezdve minden adott volt, hogy végre a futással is foglalkozzak. Egyfolytában a szeptember 14 jár a fejemben, annyira szeretném megcsinálni az első félmaratonom - és nem buszon beérni a célba. Korábban már írtam, hogy a Nike+ edzésprogramját próbálom saját értelmezésben követni.

szürke vonal az edzésterv, zöld a teljesített km
A hétköznapok 6-7km-re után hétvégén kicsit merészebben 17km-t sikerült összehozni, ami elég biztató. 15 km-ig rendben voltam, gyakorlatilag utána éreztem, hogy kezd szétesni a mozgásom, szóval van itt még dolog.
Mivel korábban is előfordult már térd fájdalmam, ezért elkezdtem szedni zöldkagyló kivonatot, ami tényleg használ, illetve futások után lógéllel kenem be a lábszáram, így nincs másnap izomlázam. Bizony az én koromban kellenek már a a csodaszerek.
A idén eddig 63km-t sikerült összerohanni és ebből 45 km-t ezen a héten.
Teljesen feldob :)



4 megjegyzés:

  1. Szia,a félmaraton szerintem menni fog neked.
    Annál te komolyabban veszed meg jobban csinálod hogy ne tudd megcsinálni majd

    Én még mindig az idei első marathonom gondolkozok (ami valószinű Pesten lesz majd Októberben) Aug elején költözünk haza,most egy darabig elég volt itt lent
    Ha gondolod szivesen benevezek a félmaratonra és végig megyek veled majd,ha esetleg jó lenne valaki akivel mész.
    Ha kell segitség csak szólj
    Na meg Augusztus körül már akár futhatunk is majd egyett :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem is tudom mit mondjak!
    Nagyon-nagyon megtisztelő az ajánlatod.
    Augusztusban találkozunk! :)

    VálaszTörlés
  3. Ejha,jól megnyomtad a hétvégén.
    Ma reggel 2x megnéztem az App-ot,jól látok?! :)
    Grt az első félmaratonhoz

    És hogy ment?
    Vagy esetleg már te is maratonra készülsz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rosszalkodtam egy kicsit :)
      Annyira hajtott már, hogy képes vagyok-e legyőzni a távot, nekieredtem az utcákon. A táv sikerült, már csak az időt kell javítanom. Kényelmesen futva 2:40 lett, a kényelmes az utolsó három kilométerre nem igaz, az szenvedős volt, azt hittem soha sem lesz vége. Minden tiszteletem a maratonistáké, innentől kezdve már sejtem mit is jelenthet nektek a 42km legyőzése.
      :)

      Törlés