2013. október 24., csütörtök

Futástalan csüggedés

Kedves Bloggom!

Elhanyagoltalak, mint a futást is.
Fogtam rossz időre, munkára, tanulásra mindenre, hitegettem magam, majd holnap megyek. Azután akkor sem.
Sokat agyaltam és magamnak is nehéz volt beismernem a valós okot: az időt. Persze magamnak futok, nem verseny..blabla-bla, de hogy nem. Elképzeltem magamnak egy szintidőt, amit még bírok és nézegettem a versenyek időeredményeit. Utolsó nem lettem volna, de az utolsó kétharmadban teljesíteni nem cél. 6 perces átlagtempó másra nem jó. Talán keveset futottam, nem vagyok kitartó és rögtön az eredményt várom anélkül, hogy komolyan tennék érte. Nincsenek dobogós álmaim, de egy közép mezőny az igen. Kimondva: még közepes eredményem sincs.
Szóval hogyan tovább?
Ennyi futócuccot nem dobok ki.

Ennyi izzadságot nem akarok elfeledni.
Nem hagyom abba, de túl sokat képzeltem.
Mindig örömmel nézem a futókat. Őszintén fejet hajtok  a spártai hős kollégám és a többi futó előtt.
Szeretem a futást.

5 megjegyzés:

  1. Na,örülök hogy újra itt.
    Ne feledd nem vagy se profi se fiatal.

    Ne add fel,nekem a 4. félmaratonomra sikerült olyan eredményt futnom amire már "büszke lehetek"
    Először 2h04m
    Második 2h14m
    Harmadik 2h4m
    Majd most negyedikre 1h48m
    Nem szégyellem az első hármat se de a mostani eredmény után mondom azt hogy megérte és megvan az eredménye.
    Sőőt az első után a 2h4m-nek is örültem.

    Semmi nem megy 1-ről a 2-re,de a futás meg pláne nem.
    Most megy a tél haza,menj el heti 1x futni csak hogy ne ess ki a formából,aztán ha március-áprilisban elkezded akkor simán fel tudsz készülni a szeptemberi félmaratonra és akár még 2h alá is beférsz.
    De hidd el ha megcsinálod a 2h is szép eredmény és büszke tudsz majd rá lenni

    Szerintem ne add fel.

    Én 3 éve gondolkodok a maratoni futáson,most ez a jó félmaratoni eredmény adott egy olyan elhatározást hogy most azt gondolom jövőre megpróbálom lefutni a maratont,hosszú/nehéz út lesz ha csinálni akarom,de utána bármi is lesz az időm nem fog érdekelni ha megcsinálom.
    Magamnak bizonyítok nem másnak

    VálaszTörlés
  2. Közelben laknál jókat dumcsizhatnánk egy sör (vagy egyéb sport ital) mellett :)
    Itt a pont: "Magamnak bizonyítok nem másnak"
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Jövőre megyünk haza-Kecskemétre-addig maradj formában és futunk együtt,vagy/és iszunk egy sört :)

    VálaszTörlés
  4. szia , mindenkeppen irjal es fussal tovabbara is - vannak nalad gyengebb ( jellemu) emberek is akik azert szivesen olvasnak es orulnek az eredmenyeidnek ....hogy szoktak mondani vki szemete masnak a kincse :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm, hogy írtál! Nem adom fel, néha elcsüggedek aztán jön egy-két baráti szó és már újra kopik a futócipőm talpa :)

      Törlés