2013. szeptember 17., kedd

Technikai támogatás II. iSmoothRun+GarminConnect


Volt egy kis egészségügyi gondom, így futás helyett ráértem játszani a web-es futó alkalmazásokkal. Korábban már írtam az APP-okról, amiket kipróbáltam. Azóta elég sok tapasztalatom gyűlt össze az iSmoothRun progival kapcsolatban.
Hátrányként említettem meg, hogy nincs saját weboldala ahol bogarászni lehetne az eredményeket - változik a világ most már kezdem értékelni, hogy így van! Több hónapon át hasonlítgattam a futásaim eredményeit a Nike+, Runtastic, Runkeeper, és GarminConnect oldalakon, mert az iSmoothRun fantasztikus előnye, hogy rengeteg féle exportot támogat. Olyan, mintha a fenti APP-ok mindegyikével futnál egyszerre és bónuszként még KML formátumban is megkapod az adataid amit a GoogleEarth fogad és örömmel rajzolja merre is  futottál.
Nem vagyok edző, sem sport szakember, de szeretem látni az eredményeimet, mert inspirál, hogy tovább és tovább fussak. Teljesen szubjektív, hogy ki milyen összehasonlításban szereti viszontlátni az adatait, így pusztán saját (és nem szakmai) véleményem, hogy a Nike+ és a GarminConnect lett a két kedvencem. A Nike nagyon látványos, érmet, kupát, ugráló figurát kapsz tőle, míg a Garmin mint egy szigorú edző a nyers adatok feldolgozásában, grafikonok rajzolásában  nyújt sokat.
Érdemes kipróbálni a GarminConnect-et, mert ingyenes a fiók nyitás és az adatelemzés is. A legtöbb webes futóprogi felületet azért nem szerettem, mert az összetettebb elemzéseket csak fizetős fiók mellett nyújtják.
Aki arra vágyik edzésterveket is talál, célokat állíthat be.
Az iSmoothRun a futás adatokat olyan ügyesen tölti fel a fenti rendszerekbe, hogy a Nike és Garmin is meg van győződve róla, hogy saját APP-ja (ez tetszik saját apja), vagy készüléke generálta.
Többen részletesen leírták már előttem a Connect használatát, érdemes rákeresni, de szerintem nézd meg, adja magát.
Jó futást!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése