2014. augusztus 21., csütörtök

Más tollával a sportról, futásról


Nem vagyok újságíró, nem is próbálkoztam soha hossza kifejteni egy-egy gondolatomat, mert nem tudom olyan szépen olvasmányosan megfogalmazni, mint akinek ez szakmája, vagy csak jobb fogalmazó. A félmaraton közeledtével van bennem bőven bizonytalanság. A kihagyásom óta nem tudom összeszedni magam, a korábbi teljesítményem árnyéka a jelenlegi.

Most alig egy hónappal a Wizzair Félmaraton előtt ott tartok, hogy 10km rendben lemegy, 15km-nél holtpont, nem megy tovább a futás, kiküzdök mégy egy-két kilométert, de önámítás ez a 17-18km edzéshossz. Nem tudom mi lesz.
Próbálok nem kapkodni, de nehéz megállni.
Két igen mély gondolatokat tartalmazó cikket találtam, amiket nem én írtam, de melyek szerintem sokunkra igazak lehetnek.
Jó olvasást:


Ismerős ez a térdtámasz?




1 megjegyzés: